ما را در فیسبوک دنبال کنید.
آگهی
آگهی
احساس شما نسبت به کارتان چیست
 
PDF
نوشته شده توسط لادیز - چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۰

«ورود زنان به چایخانه‌ها ممنوع شد.» كمتر كسی است این خبر را نشنیده باشد، سیزدهم تیرماه  بود که فرمانده نیروی انتظامی تهران آن را اعلام کرد.

براساس تصمیم پلیس، از بیستم تیر ماه، ورود زنان به چایخانه‌ها و قهوه‌خانه‌ها ممنوع می شود تا بار دیگر سناریوی دیگری برای محدود کردن زنان از فعالیت های اجتماعی رقم خورد.

سردار حسین ساجدی نیا البته این توضیح را داده بود كه این اقدام در پی درخواست شهروندان و گلایه خانواده ها صورت گرفته است. بدین ترتیب در راستای طرح برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی ورود خانم‌ها  به چایخانه‌هایی كه در آنها قلیان عرضه می‌شود بر اساس ماده 27 قانون صنفی ممنوع می شود.

به گفته او، این طرح هم اکنون شامل سفرخانه های سنتی نمی شود اما نظارت ویژه ای بر سفره خانه ها اعمال می‌شود.

اولین بار نیست كه مسوولان دولتی به جای قانونگذاری بدون اعمال تبعیض جنسیتی، زنان را از ورود به اماكن ممنوع می‌كنند. تمام این محدودیت‌ها برای حضور زنان به عنوان جنس دوم در شرایطی رخ می‌دهد كه پیش از این در قانون مبارزه با دخانیات برخورد با قلیان‌ نیز مدنظر قرار گرفته بود اما پس از اجرای كوتاه مدت قانون در زمستان سال 86، احمدی نژاد، دستور توقف در برخورد با قهوه‌داران برای استفاده از قلیان را صادر كرد. از آن زمان دو سال گذشت تا اینكه در راستای اجرای دوباره قانون  اواخر سال 88 كمیسیون فرهنگی مجلس مصوبه ای مبنی بر جمع آوری قلیان ها تصویب كرد، اما وزارت كشور این مصوبه را به نیروی انتظامی ابلاغ نكرد. همین موضوع سبب شد تا اماكن مختلف از جمله رستوران‌های سنتی، قهوه خانه‌ها و چایخانه‌ها قانون را اجرا نكنند. البته در این میان نمی‌توان تاثیر اقتصادی در جمع آوری قلیان‌ها را انكار كرد. چرا كه چایخانه‌ها بر اساس آنچه در مجوزشان درج شده، اجازه عرضه قلیان را دارند. به هر حال پس از گذشت نزدیك به دو سال از دستور مجلس، به جای آنكه قوانین اجرا شوند و یا فرهنگسازی ویژه‌ای صورت گیرد، مسوولان پشت تریبون رفتند و این بار زنان را حذف كردند، گویی این تنها زنان هستند که از مصرف قلیان متضرر می شوند. آخرین بررسی ها نشان می دهد شیوع مصرف قلیان طی سالهای 82 تا 86 در بین پسران 13 تا 15 ساله ‌از 16 به 32 درصد و در بین دختران همین رده سنی از8/9 به 19 درصد افزایش پیدا کرده است. بنابر این گزارش،‌ مصرف قلیان طی سالهای یاد شده از 1/12 به 1/26 درصد رسیده است که افزایش مصرف سیگار را هم از 2 درصد به 3 درصد به همراه داشته است. بدین ترتیب اگر منظور کاهش مصرف دخانیات از جمله قلیان باشد، باید برخورد برابر و یکسانی نیز انجام شود.

نکته قابل توجه این است که متولی کنترل دخانیات وزارت بهداشت است، این در حالیست که با به میان آمدن پلیس، به نظر می رسد هدف دیگری در پس پرده دنبال می شود.

به هر حال ممنوعیت ورود زنان به چایخانه ها و قهوه خانه ها و به احتمال فراوان در آینده نه چندان دور، رستوان های سنتی، حکایت تلخی از تکرار تجربه های ناموفق و جنجال برانگیز گذشته است.

به ظاهر مسوولان تصمیم گیرنده به جای حل، به دنبال پاک کردن صورت مساله هستند،  متاسفانه این روش چندین دهه در حال عملیاتی شدن است، بدون آنکه به پیامدهای ناشی از آن توجه داشته باشند. به طور قطع زنان اصراری برای قلیان کشیدن در این اماكن ندارند اما محدودیتی كه برای آنان در راستای اجرا نشدن قوانین، ایجاد می‌شود آزار دهنده است و زمینه محدودیت های دیگری را فراهم می‌كند.

تکرار تجربه ای تلخ برای زنان

مصداق این موضوع را در منع ورود زنان به ورزشگاه ها برای تماشای مسابقات فوتبال  می توان یافت. مسوولان تاكید می كنند كه فضای ورزشگاه برای ورود زنان مناسب نیست و تماشاگران هنگام تماشای بازی الفاظ ركیك و ... به كار می‌برند، غافل از اینكه به جای محدودیت در ورود زنان به عنوان نیمی از افراد جامعه، باید الگوهای فرهنگی و اجتماعی نادرست را تصحیح كند. به هر حال به نظر می‌رسد مشكل جای دیگر است. حضور زنان و مردان كنار یكدیگر بخش اصلی نگرانی مسوولان و تصمیم گیرندگان را تشكیل می دهد. چرا كه  در ادامه اعمال این محدودیت ها سال گذشته نیز همزمان با پخش مسابقات جام جهانی 2010 فوتبال در پردیس‌های سینمایی تهران، در نیمه نمایش بازی‌ها، ورود زنان به این سالن‌ها برای تماشای فوتبال ممنوع شد. این موضوع باعث شد تا زنان علاقه مند به فوتبال را که سرانجام توانسته بودند مسابقات را در صفحه‌ای غیر از تلویزیون تماشا كنند،  از داشتن حقی برابر با مردان ناامیدتر شوند.

 



 

این مطلب را به اشتراک بگذارید

نظرات 

 
+1 # ابوالفضل ۱۳۹۱-۰۶-۰۷ ۱۸:۰۰
سلام بچه ها.واقعا واسم جالبه تا حالا این صمیمیت ومهربونیو ندیده بودم دمتون گرم امین کیانا اشک مهتاب..کیانا منم واسش دعا میکنم اون هنوز پاکو معصومه.یاعلی
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
+2 # sama ۱۳۹۰-۰۸-۱۵ ۱۸:۳۹
سلام کیانا جان من بهت تسلیت میگم امیدوارم خدا به خودت و خانواده عموت صبر بده ،هیچی نمیشه برای این داغ بزرگ گفت فقط می تونم بگم متاسفم
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
+3 # sama ۱۳۹۰-۰۸-۱۵ ۱۸:۳۲
چرا منی که روسری دارم با توی که روسری نداری باید فرق کنیم ،اگه خدا تو قران گفته ما زنا باید چادر بزاریم به شما مردها هم گفته باید ابا بپوشین مگه شما این کارو می کنین که ما زنا انجام بدیم قلیون اگه بد هستش برای هر آدمی بد چه زن و چه مرد ، من قلیونو تایید نمی کنم اما اینجوری فرق گذاشتن و دوست ندارم ، زنا باید مثل مردها در همه جای اجتماع حضور داشته باشند، چرا فرق ... ؟
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
-1 # فرزام ۱۳۹۰-۰۸-۱۰ ۱۴:۵۷
اينم شد وضع؟ديگه با زيدم نميشه برم كافه....
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
+1 # ugd ۱۳۹۰-۰۷-۱۴ ۱۲:۴۹
"ورود زنان به چایخانه‌ها و قهوه‌خانه‌ها ممنوع می شود تا بار دیگر سناریوی دیگری برای محدود کردن زنان از فعالیت های اجتماعی رقم خورد."
معنای فعالیت اجتماعی رو هم فهمیدیم!
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
-1 # ... ۱۳۹۰-۰۷-۰۷ ۱۹:۱۴
michael rast mige
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
-1 # amin ۱۳۹۰-۰۶-۳۰ ۱۰:۲۱
باشه هم میشه برگردوندش .
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
+1 # کیانا ۱۳۹۰-۰۶-۳۰ ۰۲:۱۷
امین جان اگه تو کما بود میگفتیم شاید بشه اما اون مرگ مغزی شده الانم کار از کار گذشته
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
+1 # کیانا ۱۳۹۰-۰۶-۱۹ ۲۲:۳۰
من از همین صمیمی بودن سایت میام اینجا واقعا ممنونم از محبت همتون (سپهر,نیلوفر و اشک مهتاب عزیز)
من بهتون خیلی وابسته شدم اما متاسفانه مدرسه ها داره شروع میشه !!منم کمتر میتونم بیام اون موقع دلم واستون یه ذره میشه
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
-1 # amin ۱۳۹۰-۰۶-۲۹ ۲۰:۳۵
کیانا آبجی اگه من بگم میتونم برگردونمش چی؟ اینطور هم بعضی از بچه ها ثابت میشه ایران [censored]ایی داره که میتونن
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
+1 # sahar ۱۳۹۰-۰۶-۱۹ ۱۸:۵۱
vaghan chera faghat barayekhnooma mamnu kardan pas aghayoon chi?!!!
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
+1 # سپهر ۱۳۹۰-۰۶-۱۹ ۰۳:۴۹
بازم میگم تسلیت میگم بهت.خدا بهشون صبر بده همین
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
+1 # کیانا ۱۳۹۰-۰۶-۱۹ ۰۲:۰۶
تو لطف داری سپهرجان
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
+1 # کیانا ۱۳۹۰-۰۶-۱۹ ۰۱:۲۵
ممنون نیلوفرجون که انقدر بامحبتی ...واقعا ممنون
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
+1 # اشک مهتاب ۱۳۹۰-۰۶-۱۹ ۱۷:۵۳
کیانا جان عزیزم واقعا متاسفم امیدوارم هم شما هم والدینش صبور باشن چون برای نزدیکانش خیلی سخته که نبود اونو بپذیرند منو تو غم خودت شریک بدون گلم
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
+1 # سپهر ۱۳۹۰-۰۶-۱۹ ۰۱:۰۴
کیانا جان واقعا متاسفم.خدا به خانوادت صبر بده مخصوصا زن عموت و خود عموت!
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
+1 # کیانا ۱۳۹۰-۰۶-۱۸ ۲۱:۱۷
سلام بچه ها ...
ببخشید چند وقت نبودم
عموم و خانوادش تازه از هلنند اومده بودن و مهمون ما بودن,دختر عموم که فقط 5سالش بود از پله ها افتاد و متاسفانه دچار مرگ مغزی شد ...
واسش دعا کنید چون زن عموم اجازه نمیده دستگاه ها رو قطع کن,نمیدونه اون دیگه برنمیگرده ...
دعا کنید خدا بهش صبر بده,ممنون
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # نارسيس ۱۳۹۰-۰۶-۱۵ ۱۶:۳۱
اميدوارم رفتن به اينطور اماكن براي آقايان هم ممنوع شود باوركنيداستعمال قليان در شان ما ايراني ها نيست!!!!!و اوج بي فرهنگيست.
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # آرمین ۱۳۹۰-۰۶-۱۴ ۱۹:۵۷
دوستان عزیز سایت لادیز ، برید در مقاله " گلشیفته بر فرش قرمز جشنواره ونیز "و به گزوه طرفداران سایت لادیز بپیوندید و LIKE یگذارید مانند نمونه زیر :
اسم خودتون + کلمه LIKE
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # اشک مهتاب ۱۳۹۰-۰۶-۱۳ ۰۹:۱۳
نیلوفرجون نتیجه انتخاب رشتت چی شد ؟؟؟منوبیخبر نذار
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # کیانا ۱۳۹۰-۰۶-۰۹ ۰۲:۱۷
ایشالا ...!
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # امین ۱۳۹۰-۰۶-۱۳ ۱۷:۴۱
کیانا کجای آبجی نیستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
+1 # ghazal ۱۳۹۰-۰۶-۰۸ ۲۱:۵۱
eido be hame bacheha sait tabrik migam ishala in akharan mah ramezan vase ma nabude bashe. man k asheghe ramezanam. mahtab jooon eide toam mobarak
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # کیانا ۱۳۹۰-۰۶-۰۸ ۱۹:۴۵
عید تو هم مبارک عزیزم ...تو که انقدر توی نوشتن متنهای پراحساسو تاثیر گزار مهارت داری چرا واسه لادیز مطلب نمیفرستی ؟ به همه بچه های لادیز عیدو تبریک میگم ...خودمونیما چقدر امسال ماه رمضان زود گذشت !
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # اشک مهتاب ۱۳۹۰-۰۶-۰۸ ۱۲:۲۷
دلینگ... دلینگ...
صدای زنگ کاروان می اید.حال وهوای سفر در فضا سیال است.عده ای از مسافران بارشان رابسته اند وهمراه قافله رمضان سبک بالانه عزم کوچ از برهوت دنیا را دارند.
واماعده ای دیگربروی زمین خشک شوره زار ؛ زیر افتاب سوزان غفلت نشسته اند...گویا پایشان به این ماسه های داغ چسبیده ودلهایشان به دنیا میخ شده ودستهای اسیره زنجیر هوا وهوسشان در تقلای آزادی
چهره ی کاروانیان در اغوش لبخندی عاشقانه غرق شده واما یأس وحسرت برصورت جاماندگان چنگ انداخته. کاروان عشاق در حال دور شدن است و نوای دلارام زنگش در حضور تلخ سکوت محو میشود...ناگهان یکی از دلمردگان در حالی که دستهایش را بلند کرده وبا چهره ی خسته نگاه محزونش را به صورت نیلی آسمان دوخته فریادی دردناک سرمیدهد:
خدایا!!!!!!جرا دلم رمضانی نشد ......براستی چرااااا؟؟؟؟؟
...عیدسعیدفطر را به نیلوفرجان ؛کیانای عزیز؛اقا امین؛اقا ساسان ؛اقاسید؛اقاسپهر وتمام دوستان خوبم در این سایت تبریک عرض میکنم...
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # اشک مهتاب ۱۳۹۰-۰۶-۰۸ ۰۵:۴۲
اقا ساسان وسط لادیز وجیگرکی باز کردن؟؟؟؟ ...راستی امیدوارم مشکلتون حل بشه
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # اشک مهتاب ۱۳۹۰-۰۶-۰۸ ۰۵:۳۷
کیانا جونم من شایسته ی اینهمه لطف شما نیستم.راستی تا اونجایی که یادمه یه جا نوشته بودی که من سنم کمتر از اینه که بخوام بیام تو سایت ونظر بدماما باید بگم که اینطور نیست مهم اینه که ادم درک لازمو داشته باشه سن وسال مطرح نیست درسته ادم هرچی بزرگتر باشه با تجربه تره اما درک وفهم ربطی به سن وسال ندارهi love you
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # کیانا ۱۳۹۰-۰۶-۰۸ ۰۴:۴۴
سلام ساسان جون بالاخره اومدی ؟خدا رو شکر که مشکلت حل شد ...مگه بده ماها انقدر همدیگرو دوست داریم ؟!
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # ساسان ۱۳۹۰-۰۶-۰۸ ۰۴:۳۲
بدو دل تازه بدو دله دل! دل میدم قلوه میگیرم. بدو دل تازه :)
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # کیانا ۱۳۹۰-۰۶-۰۸ ۰۳:۱۰
ااااخ من انقدر اشک مهتاب رو دوست دارم از اون اولم ازش خوشم اومد ...دوست دارم اشک مهتاب !
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # کیانا ۱۳۹۰-۰۶-۰۸ ۰۳:۰۹
مرسی سما جونم ...ااااخی چقدر این سما دوست داشتنیه ایشالا خوشبخت بشید ...داداشی معلومه خیلی دوستش داریا !
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # اشک مهتاب ۱۳۹۰-۰۶-۰۸ ۰۱:۴۴
امین شاید فکر کنی حرفام شعاره شاید بگی خودت اگر یه درد کوچولو داشته باشی زمینو زمانو به هم میدوزی شایداگرمنم یه روزی به مشکل تو دچار بشم به خدا شکوه کنم اما شاید زبون من وسیله ای که خدا پیغامش را بهت برسونه.....میخواسم بگم خدا خیلی دوست داره((هرکه دراین بزم مقرب تر است جام بلا بیشترش میدهند))...امیدوارم قلب پاکت را همه ی پسرای جامعه داشته باشن....راستی واکنش نامزدت چیه امیدوارم خودشو نبازه ومث یه کوه پشتت باشه ...عذر میخوام اینو میپرسم شما شیمیایی جنگ هستید؟؟؟...حرفای شما ونیلوفر وکیانا وسپهر ادما به صفای عشق به همنوع؛عشق به دوست میبره
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # بهداد ۱۳۹۰-۰۶-۰۸ ۰۰:۴۳
فضای ورزشگاه برای ورود زنان مناسب نیست و تماشاگران هنگام تماشای بازی الفاظ ركیك و ... به كار می‌برند، تماشاگران می دانند که در ورزشگاه زنی نیست،مردا کنار همدیگه که هستن ممکنه بعضی رفتارها رو انتخاب کنن که ناشی از نبودن زناستو ولی با بودن زنا این کارا رو نمیکنند،تمام مشکلات از محدودیتهای اجباریه
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # سپهر ۱۳۹۰-۰۶-۰۸ ۰۰:۴۲
امین جان قصد بی ادبی ندارم ولی اگه دوست داشتی بگو سرطان چی داری و در چه مرحله ای و کدوم شهر زندگی میکنی تا اگه تونستم راهنمایی لازم و بکنم البته اگه منو قابل بدونی!اگرم دوست نداشتی تو سایت بگی میتونم ID خودمو بدم که برام میل کنی.انصافا میگم من تورو داداشه واقعی خودم میدونم
از ته قلبم آرزو میکنم سلامتیتو کامل بدست بیاری
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # امین ۱۳۹۰-۰۶-۰۸ ۰۰:۲۰
نیلوفر حرفات بم دلگرمی میده ممنون
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # امین ۱۳۹۰-۰۶-۰۸ ۰۰:۰۲
کیانا جونم تو خیلی خوبی سما بهم گفت چقدر روت حساسه گفتم بایدم باشه مثلا تک داداششم ها!
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # امین ۱۳۹۰-۰۶-۰۷ ۲۳:۵۸
bashe azizam havasho daram amin vjodame tanha kesiye ke inghad to eshgh didam sabet ghadame rasti kiyana man 2 sal az to bozorgtaram man va amin az kochiki ashghe ham shodim
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # کیانا ۱۳۹۰-۰۶-۰۷ ۲۳:۳۲
thanks ...منم نامزدتو دوست دارم !بهش حسودیم میشه چون تو رو داره خوش به حالت نامزدش !قدرشو بدون ...در ضمن من خواهرشوهرتم نبینم هیچ وقت امینو اذیت کنیا وگرنه میشم خواهرشوهر بده من حسابی پشته امینم !!!
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # امین ۱۳۹۰-۰۶-۰۷ ۲۲:۵۰
کیانا جونم آبجی ناراحت نشو بخاطر شما دوتا ونامزد عزیزم هم که شده خوب میشم االان کنارمه میگه دوستون داره.نیلوفر جون آبجی خودم بت + میدم هر چند خودت منشا + هستی
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # کیانا ۱۳۹۰-۰۶-۰۷ ۲۲:۱۱
امیییییین خیییلی ناراحتم کردی داداشه بد ...
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # امین ۱۳۹۰-۰۶-۰۷ ۲۲:۰۵
سالای گذشته رفتم مسابقات روسیه (زمانی بود که مخترع ها ،خبرنگارا وسیاستمدارای ایران رو میگرفتن تو کشورایه دیگه)اونوقت از برگشتمم مطمعن نبودم وقتی خاستم برم مادرم بم گفت امین جان من فقط تورو دارم اگه بر نگردی میمیرم رفتم و برگشتم مادرم گفت شبی که رفتی داداشت امده خابم و بم گفته امین تو این سفر نمیمیره ولی خیلی تنها میمیره(داداشم شهید شده والان تک فرزند به حساب میام) فک کنم الان اون موقع نباشه چون شما ها باهامید
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # کیانا ۱۳۹۰-۰۶-۰۷ ۲۱:۵۶
من که سرا پا گوشم ...امین خیییییییییییییی ییییلی دوست دارم باور کن !
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # امین ۱۳۹۰-۰۶-۰۷ ۲۲:۵۳
منم همین طور عزیزم
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # امین ۱۳۹۰-۰۶-۰۷ ۲۱:۵۲
همین طوره عزیزم خدا خیلی خوبه این ما آدماییم که قدرش رو نمیدونیم من به خدا توکل میکنم و از خودش درمان رو میخام چون درد رو بم داده درمانشم یا راهشو بم میده.کیانا ونیلوفر خواهرای عزیزم یه خاطره واستون بگم
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # کیانا ۱۳۹۰-۰۶-۰۷ ۲۱:۴۷
وای امین جونم تو رو خدا اینارو نگو ایشالا همه چی درست میشه تو انقدر خوبی که همه بچه های این سایت عاشقت شدن ...امید داشته باش عزیزم من که به شخصه هروقت مشکلی داشتم با امیدی که به خدا داشتم همه چی درست شده با این که من بنده بد و ناشکر خدا هستم اما چون بهش ایمان داشتم بهم کمک کرده ...تو هم امیدتو از دست نده داداشه گلم
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # امین ۱۳۹۰-۰۶-۰۷ ۲۱:۴۶
ممنونم از ابراز محبتتون از خدا میخام به آرزو هاتون برسید سید نیلوفر صبا اشک مهتاب وتمام دوستای عزیزی که تازه خواهر برادرایی مث شما پیدا کردم وکیانای عزیزم دوستون دارم و این محبتتون رو روی سنگ محبت دلم مینگارم و با یه بوسه به این سنگ توو خاطرم حفظ میکنم
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # امین ۱۳۹۰-۰۶-۰۷ ۲۱:۴۰
معذرت میخام دوستای عزیزم سیستمم مسه خودم ویروسی شده !توو این سایت جز این قسمت قسمتای دیگه ای بالا نمیاد جوابتون روتو این قسمت میدم.
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # امین ۱۳۹۰-۰۶-۰۷ ۲۱:۳۵
بیخیال عزیزم هر آدمی یه روز میاد ومیره الحمدلله جز من داداش ها و خاهرای دیگه هستند بیشتر کیانا از این میسوزم که بدون آرزوهام دارم میرم
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # کیانا ۱۳۹۰-۰۶-۰۷ ۲۱:۳۱
چشم امین عزیزم ...میشه بگی اون حرفات بیشتر از یه شوخی نبوده ؟؟تو رو خدا راست بگو من دارم سکته میکنما ...قلبم باتری داره !
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # امین ۱۳۹۰-۰۶-۰۷ ۲۱:۲۰
آبجی خانوم بودنت خودش میشه واست تجربه نری ها دلگیر میشم
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # کیانا ۱۳۹۰-۰۶-۰۷ ۲۱:۱۰
سعید امین و مهرناز عزیزم واقعا مرسی ... اره راست میگید حیفه تازه دوستای گلی مثله شما پیدا کردم خودمم راضی نیستم برم اما واسه نظر دادن سنم خیلی کمه و هنوز وارد جامعه نشدم و واقعیتها رو به چشم ندیدم !!احساس میکنم حرفامو هیچ [censored] قبول نمیکنه !!(به خاطر سن کمم)
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # مهرناز ۱۳۹۰-۰۶-۰۷ ۱۳:۱۸
کیانا، عزیزم. قهر نکن دیگه. ما تازه همو پیدا کردیم. حیف نیست؟
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # امین ۱۳۹۰-۰۶-۰۷ ۱۲:۱۰
کیانا جونم نرو تک داداشتو تنها میذاری عزیزم آبجی کوچیکه برگرد
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # سعید ۱۳۹۰-۰۶-۰۷ ۰۲:۳۸
حالا کیانا خانوم قهر نکن بیا و به خاطره ما نرو ...باشه ؟
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # کیانا ۱۳۹۰-۰۶-۰۶ ۱۸:۵۳
اره خیلی کوچیکم داداشی ...!!!!میخوام ازت خداحافظی کنم اگه 1روزی دلت برام تنگ شد حتما بیا چت روم واسه دردو دل به 1ادمه منطقی نیاز دارم البته اگه یکی از دوستان دیگه هم دلش تنگ شد حتما بیاد قدمش رو چشم !خداحافظت داداشیه گلم ...
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # امین ۱۳۹۰-۰۶-۰۶ ۱۴:۴۳
مرسی آبجی خوبم. آخی چقدر کم سنی بت نمیاد
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # کیانا ۱۳۹۰-۰۶-۰۵ ۲۲:۴۳
داداشی من واست دعا کردم ایشالا مشکلت حل شه در ضمن من 15 سالمه
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # امین ۱۳۹۰-۰۶-۰۵ ۲۱:۴۰
دوستای عزیزم دیروز یه مشکل بزرگ واسم پیش اومده واسم دعا کنید در ضمن دنیا ارزشی نداره بیاید به عشق هم احترام بذاریم و خودمون رو توو دریای عشق هم غرق کنیم دیگه دنبال بهونه ها واسه دوری دلهامون نگردیم بیاید نفسامون واسه عشقمون بیاد و بره ،و نبض قلبمون با صدای پا ،نوای دلنشین صداش و برا نوایه نفسه، نفس زندگیمون بزنه
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # امین ۱۳۹۰-۰۶-۰۴ ۱۸:۵۸
مگه چند سالته آبجی خانوم؟
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # کیانا ۱۳۹۰-۰۶-۰۴ ۱۶:۰۶
نظره لطفته اما من سنم واسه درکه این کارت خیلی کمه
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # امین ۱۳۹۰-۰۶-۰۴ ۱۰:۳۵
آبجی دیگه به [censored]ی اعتماد نکن چون همه مث خودت پاک تینت نیستن از مدیریت سایت خاهش میکنم ایمیل کیانا رو پاک کنه ممنون
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # امین ۱۳۹۰-۰۶-۰۴ ۱۰:۳۱
همین که اعتماد کردی بهم به عنوان داداش منم داداشت میشم و این واقعا واسم مهمه به روح داداشم قسم . آبجی در ضمن داداشت نامزدم داره والانم کنارم نشسته خوشحاله که هنوز یه دل پاک که هنوز راجب همه با پاکی فک میکنه وجود درسته کارت اشتبا بود ولی خیلی خوبه اینقدر صاف و ساده رفتار میکنی
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # کیانا ۱۳۹۰-۰۶-۰۴ ۰۳:۴۰
خودمونیما چقدر ساده ام من ........................
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # کیانا ۱۳۹۰-۰۶-۰۴ ۰۳:۳۸
چی بگم واالله فکر کردم باهمه فرق داری درضمن منظوره بدی هم نداری اما اشتباه گرفتم
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # امین ۱۳۹۰-۰۶-۰۳ ۲۳:۲۱
چرا بهم اعتماد کردی کیانا
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # کیانا ۱۳۹۰-۰۶-۰۳ ۲۰:۳۷
kiana_nika@yaho o.com
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # امین ۱۳۹۰-۰۶-۰۳ ۱۳:۴۲
سو تفاهم نشه آبجی خانوم اگه دوس نداری بیخیال
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # امین ۱۳۹۰-۰۶-۰۳ ۱۳:۳۳
ایمیلتو میدی کیانا جان
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # کیانا ۱۳۹۰-۰۶-۰۳ ۱۳:۲۷
مرسی ایشالا لایقه خواهریت باشم
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # امین ۱۳۹۰-۰۶-۰۳ ۱۳:۲۵
در خدمتم عزیزم جالب اینجاس منم خواهری ندارم ولی حالا دارم و از این خیلی خوشحالم
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # کیانا ۱۳۹۰-۰۶-۰۳ ۱۳:۱۹
نظره لطفته امین جان داداشیه گلم من که برادر ندارم تو داداشم باش
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # امین ۱۳۹۰-۰۶-۰۳ ۱۳:۱۴
اولا آقا امیر علی کیانا مث خواهره منه ولی اگه هم چیزی باشه هم به شما فک نکنم ارتباط داشته باشه آره من کیانا رو دوس دارم ولی مث یه خواهر عزیز
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # کیانا ۱۳۹۰-۰۶-۰۳ ۱۳:۰۸
نخیر سو تفاهم نشه خوده امین میدونه لازم به توضیح و توجیه واسه ادمای منفی نگر مثل شما لازم نیست
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # امیر علی ۱۳۹۰-۰۶-۰۳ ۱۳:۰۳
kiana malome asheghe amin shodi ha mobarake
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # کیانا ۱۳۹۰-۰۶-۰۳ ۱۳:۰۰
حقیقته لازم به تشکر نیست
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # امین ۱۳۹۰-۰۶-۰۳ ۱۲:۵۹
ممنون کیانا جان
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # کیانا ۱۳۹۰-۰۶-۰۳ ۱۲:۵۷
امیرعلی خان من [censored]ی رو نخواستم ضایع کنم در ضمن شما هم برو با اهلش امین پسره عاقلیه در موردش اینطوری قضاوت نکن
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # امین ۱۳۹۰-۰۶-۰۳ ۱۲:۵۷
فک نکنم کیانا چنین قصدی داشته آقا امیر علی
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # امیر علی ۱۳۹۰-۰۶-۰۳ ۱۲:۲۹
merci kiana jonam ke zayash kardi
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # امین ۱۳۹۰-۰۶-۰۳ ۱۲:۲۷
ولی کیانا دوس داشتنم لیاقت میخاد ایرانی زاده شدن مهم نیست مم اینه که خوی مردانگی ایرانی داشته باشه کیانا جان هر گلی بوی ایران رو نمیده ، باز هم خود دانی خانوم منم به عنوان یه برادر بت گفتم خود دانی
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # کیانا ۱۳۹۰-۰۶-۰۳ ۱۲:۱۹
مرسی امین ولی من امیرعلی رو به عنوان 1برادر دوست دارم چون ایرانیه
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # امین ۱۳۹۰-۰۶-۰۳ ۱۲:۱۲
آقا امیر علی اشتبا اومدی کیانا خانوم ایرانیه و [censored]ی که ایرانی صفت هستش به امسال شما اهمیت نمیدن در ضمن حامد شاید منظورش اون چیزی نیست که شما گفتید ،امیر علی اون [censored]ی که شما دنبال میگردی هرزه هستش ولی کیانا معلومه با خانوادس ،... نمیشه با یه آدم نما راجب همه آدما قضاوت کرد
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # ... ۱۳۹۰-۰۶-۰۳ ۱۲:۰۳
خانم ها حالا فهمیدین چرا بعضیا کاسه داغتر از آش میشن....
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # امیر علی ۱۳۹۰-۰۶-۰۳ ۱۱:۵۳
chera azizam?
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # کیانا ۱۳۹۰-۰۶-۰۳ ۱۱:۴۶
به به چه شود ..........
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # امیر علی ۱۳۹۰-۰۶-۰۳ ۱۱:۳۲
kiana jonam hamed az zahra darkhast dosti kard manam mikham ba shoma dost sham payei?
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # کیانا ۱۳۹۰-۰۶-۰۳ ۱۱:۱۸
من کلا با قهوه خونه مخالفم چون بیشترشون محیط خیلی نامناسبی دارن ولی بعضی از قهوه خونه ها هستن که محیط کاملا خانوادگی داره اگر خانوم یا دختری هم با شوهر یا خانوادش بره قهوه خونه فکر نکنم مشکلی پیش بیاد
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # Hamed ۱۳۹۰-۰۶-۰۳ ۱۰:۵۹
زهرا خانوم من بانظر شماموافقم . به شما میگن یه خانوم خوب؟
من از طرزفکرشما خوشم آمد میتونم باشماآشنابشم؟
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # کیانا ۱۳۹۰-۰۶-۰۳ ۰۰:۲۲
افرین محسن
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # Iman ۱۳۹۰-۰۶-۰۲ ۲۳:۵۳
baba ina mishe chi berin non dararin ke kharboze abe
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # fafa ۱۳۹۰-۰۶-۰۲ ۱۴:۲۸
شايد واقعا تفريح جونهاي ما جز قليون نباشه ولي يه دختر ميتونه سفره خانه هم بره به عفتش لطمه اي وارد نميشه من خودم اكثر وقتا ميخوام برم بيرون ميرم سفره خونه حالا يا با دوستهام يا با برادروخواهرم تا حالا هم نه بهم توهيني شده نه از ارزشم كم شده جا داريم تا جا ميخوايد چند جا بهتون معرفي كنم كه مناسب خانواده هاست؟ بستگي به خود ادم داره با منع كردن چه دختر چه پسر هيچي عوض نميشه.
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # يسنا ۱۳۹۰-۰۶-۰۲ ۱۱:۳۶
چه خبره اينجا؟؟؟؟؟؟؟؟!! !!!!!!!!!!!!!!!
به نظرم همش بده چه قليون چه سيگار ....
خبر جالب:
بر اساس آخرين نظر سازمان ملل ايران رتبه ي 2 مصرف مواد مخدر رو توي دنيا داره و بيشترشونم افراد زير 19 سال هستند
و تبريك به خاطر اينكه سن اعتياد به سن 13 سالگي كاهش پيدا كرده
ميبينيد چه قدر پيشرفت كرديم بازم جاي شكرش باقيه
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # لـادیز ۱۳۹۰-۰۶-۰۲ ۱۱:۰۳
ساسان عزیز،
یکی از سیاست های وبسایت ما حذف نکردن مطالب و آزادی بیان برای تمامی خوانندگان است. به شما اطمینان می دهیم که تا به امروز هیچ نظری از شما توسط مدیریت لادیز حذف نشده است. شاید در ارسال آن دچار مشکل شده اید. لادیز همیشه از نظرات همه دوستان خود استقبال می کند و به همراهی شما عزیزان مفتخر است.
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # ساسان ۱۳۹۰-۰۶-۰۳ ۰۲:۳۲
نقل کردن لـادیز:
ساسان عزیز،
یکی از سیاست های وبسایت ما حذف نکردن مطالب و آزادی بیان برای تمامی خوانندگان است. به شما اطمینان می دهیم که تا به امروز هیچ نظری از شما توسط مدیریت لادیز حذف نشده است. شاید در ارسال آن دچار مشکل شده اید. لادیز همیشه از نظرات همه دوستان خود استقبال می کند و به همراهی شما عزیزان مفتخر است.

شما لطف دارین اما من مطمئنم نظرم درج شد اما حالا نیست. مطمئنم
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # ساسان ۱۳۹۰-۰۶-۰۱ ۲۳:۳۱
چرا نظرهای من حذف میشه؟ توهین کردم فحش دادم چیز بدی گفتم؟
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # سپهر ۱۳۹۰-۰۶-۰۱ ۱۳:۳۹
چرا محسن جان؟مگه دخترا برن قلیون بکشن اتفاقی براشون میفته؟از منزلتشون کم میشه؟
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # mohsen ۱۳۹۰-۰۶-۰۱ ۱۳:۰۵
به نظر من يه دختر اگه به دختر بودنش ارزش قاعل باشه به خودش اجازه نميده كه بره قهوه خونه بشينه قليون بكشه حالا بحث ضرر بودنش به كنار
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # mohsen ۱۳۹۰-۰۶-۰۱ ۱۲:۵۹
از آدماي چاپلوس نفرت داشتم و دارم
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # ساسان ۱۳۹۰-۰۵-۳۰ ۰۰:۴۹
توجه داشته باشین که اگه یه بار دیگه به خواهر من (نیلوفر) توهین کنین یا سر به سرش بذارین یا بهش بد بگین (هر نوع اذیتی) با من طرفین با [censored]ی هم شوخی ندارم دیگه نبینم اذیتش کنین. همین. یا حق
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # سپهر ۱۳۹۰-۰۵-۳۰ ۰۰:۱۴
امین کار من بیشتر سرطان خون و رده های لنفوییدیه!من پاتولوژیست نیستم.اگه تو این زمینه دوست داری من شمارمو بدم بهت!
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # سپهر ۱۳۹۰-۰۵-۲۹ ۱۹:۵۲
امین جان منم کارم تو آزمایشگاهه و سرطان و یه جورایی خودم تشخیص میدم!من فقط دارم میگم قلیون جزو مواد مخدر به حساب نمیاد و [censored]ی که استعمال میکنه معتاد خونده نمیشه.همین.اونهایی که نگران سرطان ریه هستن و از بیماری های تنفسی میترسن باید بدونن نفس کشیدن تو هوای تهران به ازای 1 ساعت معادل کشیدن 3نخ سیگاره!!!!!!!!پ س فکر نکنین تو محیط سالمی داریم زندگی میکنین
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # امین ۱۳۹۰-۰۵-۲۹ ۲۱:۲۵
خوشحالم که میشه روت حساب کرد میشه شمارتو بهم بدی تا اگه راجب سرطان اطلاعاتی خواستم ازت بگیرم؟
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # امین ۱۳۹۰-۰۵-۲۹ ۱۵:۵۰
به نظرم میشه رو خواهر برادریتون حساب کرد من با داداش خوب خودم سپهر جان دعوا ندارم داریم اطلاعاتمون رو ردوبدل میکنیم.آقا سپهر منم تقریبا همسنتونم مهندس mbaاز دانشگاه ملی نخبگان من کارمم با بیمارای سرطانیه البته دور از جون شما
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # سپهر ۱۳۹۰-۰۵-۲۹ ۱۴:۳۸
من نگفتم ضرر نداره میگم جزو مواد مخدر به حساب نمیاد.همین!راجع به ممنوعیتشم نیلوفر جان من که گفتم دختر مجرد و راه نمیدن نه اینکه کلا ورود خانوم ها ممنوع شده!تازه بیشتر قهوه خونه ها هم رعایت نمیکنن
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # سپهر ۱۳۹۰-۰۵-۲۹ ۱۳:۳۱
امین جان من تمام این هارو میدونم ولی بذار چیزای تجربی هم بهت بگم:آدم دود سیگار و میده داخل ریه ولی دود قلیونو نه!سیگاری ها میفهمن چی میگم!بعلاوه آدم سیگاری در روز حداقل 10 نخ میکشه ولی قلیون فوقش هفتهای 2باره!آره زغال قلیون منو[censored]ید کربن زیادی تلید میکنه ولی افراد سیگاری که تا آخر سیگار میکشن و فیلتر هم باهاش میسوزه مواد سرطان زای زیادی و دریافت میکنن!
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # امین ۱۳۹۰-۰۵-۲۹ ۱۶:۰۶
من طبق سازمان جهانی بهداشت مقایسه کردم که دقیق ترینه نه احتمالات
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # امین ۱۳۹۰-۰۵-۲۹ ۱۱:۱۱
دكتر هاشم كازرانى متخصص قلب و عروق :مصرف قلیان هیچ تفاوتی با مصرف سیگار ندارد، بلكه علاوه بر مضرات سیگار، زیان های خاص خودش را نیز دارد.
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # امین ۱۳۹۰-۰۵-۲۹ ۱۰:۵۸
باهر پک به سیگار ۹سی سی دود وارد ریه انسان میشود ولی باهر پک به قلیون ۴۵سی سی دود وارد ریه ها میشود
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # امین ۱۳۹۰-۰۵-۲۹ ۱۰:۵۴
حسین جزایری رئیس منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت گفته: ده‌ها سال، عقیده‌ کاذب فراگیری وجود داشته است که قلیان‌های آبی از سیگار خطر کمتری دارند. دود استنشاق‌شده از قلیان، نه تنها همه مواد سرطان‌زای دود سیگار را داراست، بلکه مونو[censored]ی دکربن بیشتری هم دارد. به علاوه دود قلیان مجموعه‌ای از مواد سرطان‌زای دیگر هم دارد که ناشی از سوختن زغال است و خطر انتقال بیماری‌‌های عفونی مانند سل و هپاتیت از قطعه دهانی مشترک قلیان هم وجود دارد.”
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # امین ۱۳۹۰-۰۵-۲۹ ۱۰:۵۰
بذارید یه آمار بدم برای اثبات کل حرفم سازمان جهانی بهداشت در روز چهارشنبه ۱۵ مارس (۲۴ اسفند۱۳۸۸) اعلام کرد قلیان‌های آبی معروف مصری (عربی یا همون معسل)، زیان بیشتری از سیگار دارند.
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # امین ۱۳۹۰-۰۵-۲۹ ۱۰:۴۷
بر خلاف تصور و باور عمومی که معتقدند ضرر قلیان از سیگار وسایرمواد دخانی کمتربوده وآب قلیان جلوی مواد مضر و سمی آن را می‌ گیرد،ولی باتوجه به میزان ومدت مصرف قلیان باید اذعان نمود که ضرر و عوارض جسمی وروانی استعمال قلیان از سیگار وسایرمواددخانی نه تنها کمتر نبوده بلکه میزان ونوع عوارض آن بیشتر ومتنوع تر می باشد واین باورهای غلط درموردمصرف قلیان در جامعه وبخصوص جوانان ونوجوانان رواج داشته وباعث افزایش شیوع مصرف قلیان درجامعه گردیده آقا سپهر
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # امین ۱۳۹۰-۰۵-۲۹ ۱۰:۱۸
نه عزیزم در اشتباهی یا اطلاعات بت درست نرسیده
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # سپهر ۱۳۹۰-۰۵-۲۹ ۰۴:۰۶
این توهینتونم نشنیده میگیرم!
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # سپهر ۱۳۹۰-۰۵-۲۹ ۰۴:۰۴
امین جان دانشگاه شهید بهشتی من درس میخونم.نکنه میخوای بگی دانشگاه ضایعیه؟!بله نیکوتین از دسته مواد مخدر قرار میگیره ولی در صورت استمرار.تو میدونستی رنگ دیوار یا چسب قطره ای یا بنزین جزو مواد مخدر به حساب میان؟پس با این تفاسیر هر [censored]ی که از بو کردن این مواد خوشش بیاد معتاده!!!!!!!!! !
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # سپهر ۱۳۹۰-۰۵-۲۸ ۲۱:۴۶
یه نکته دیگه.نازنین من خودم تو دانشگاه چند تا سمینار راجع به مواد مخدر داشتم!اگه طبق نظر تو بخواد رفتار شه که سیگار خیلی بد تر از قلیونه!پس جایه این که بخوای به بیشتره افراد ننگه معتاد بودن و بزنی بهتره راجع به این قضیه تحقیق کنی!
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # امین ۱۳۹۰-۰۵-۲۹ ۰۰:۳۴
هر کی گفته کاملا در اشتباه سپهر ،اون دانشگاه ببین چه طور دانشگاهی بوده که اجازه داده شما سمینار داشته باشید با این طرز فکر! اگه مایلید من حاظرم راجب این مطلب باهاتون علمی بحث کنم سپهر .جای دیگه نگید این حرف رو بهتون میخندن به عنوان یه هم وطن بت گفتم خود دانی!!!!!!!!!!!
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # امین ۱۳۹۰-۰۵-۲۸ ۱۴:۵۲
همه بحثاتون رو خوندم و نمیشه اینطور راجب این بحث نظر داد چون باید زیاد تجزیه وتحلیل شه ، در ضمن به راه حل درست فک کنید نه اینکه به هم توهین کنید توهین شخصیت آدم رو نشون میده پس در حد شخصیت خودتون رفتار کنید.
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # سپهر ۱۳۹۰-۰۵-۲۸ ۰۴:۳۳
ساسان من به تعریف بقیه چی کار دارم؟باشه تو خوب.تو خفن.تو آدم.تو زورو خوبه؟جنبه شوخی نداری بگو! من نگفتم زرنگی به قلیون کشیدنه.مردونگی به آدم زندگی کردن و اذیت نکردن دیگرانه نه اینکه به آدما توهین کنی و تهمت بزنی!مطلب منم dislike میکنی یه بار بخونش بعد اون گزینرو بزن.اگه حرفم دروغه بگو دارم دروغ میگم! اگه بچه تهران باشی میفهمی منظورم از جمله قبلیم چیه!
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # نازنين ۱۳۹۰-۰۵-۲۷ ۱۱:۰۳
تا جايي كه من ميدونم به جاهايي مثل قهوه خونه و ورزشگاه ميگن مكان عمومي وقتي ميگن مكان عمومي يعني ورود عموم مردم آزاد است وقتي ميگن ورود بانوان ممنوع يعني بانوان جزو عموم مردم نيستند علاوه بر اون من واقعا براي اونايي كه ميگن قليون مواد مخدر نيست متاسفم لطفا يكم مطالعه كنيد
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # ساسان ۱۳۹۰-۰۵-۲۶ ۰۴:۱۳
سپهر جنبه هم خوب چیزیه یه خورده ازت تعریف کردن باید جوگیر بشی؟ آقای پسر شجاع که اینقد زرنگی و زرنگیتو با قلیون میخوای نشون بدی اگه مردونگی به قلیون کشیدنه میخوام که هیچ مردی نباشه
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # احمد ۱۳۹۰-۰۵-۲۴ ۰۹:۳۲
manam ba mahtab khanum movafegham. kolan zour ke migan aaaay aaadam hers mikhore.salamati mohem nist barashun ke
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # مهتاب ۱۳۹۰-۰۵-۲۴ ۰۹:۲۴
من نه قليون كشيدم نه حالااز نكشيدنش ناراحتم. ولي اين رفتارها بيشتر از اينكه حالت بازدارنده داشته باشه جنبه تحقيري داره. در حقيقت اثبات درجه دو بودن نصف جمعيت جامعه است. خلاصه اوني كه بخواد قليون بكشه يه جاي ديگه پيدا مي كنه و مي كشه. ديگه تو خونه مردم كه نمي تونن اعمال زور كنن. پس بحث سر سالامتي و اينجور حرفها نيست
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # سپهر ۱۳۹۰-۰۵-۲۳ ۲۱:۵۶
آقا یه مطلبی شماهایی که میگین خانومها موافق قلیون نیستن پس پسرا روسری سرشون میکنن میرن دربند و درکه و فرحزاد؟اولا نگاه کنین قان.نشو بعد نظر بدین.ورود زنان مجرد به قهوه خانه ممنوع است.کی گفته خانومها اجازه ندارن؟اگه با همسرش یا برادرش یا دوستش بره [censored]ی حرفی نمیزنه.تازه همه قهوه خونه ها این قانون رو رعایت نمیکنن پس اینها فقط حرفه.اونی هم که گفت قلیونو گرس و تریاک وکوک تو یه ردیفه برات متاسفم.این همه آدما هستن وقتی با خانواده میرن تو طبیعت قلیون میکشن!یعنی همه معتادن؟قلیان تو این دوره یه چیز تفریحیه نه مواد مخدر!واسه این افراد با این طرز تفکر متاسفم.این همه تبعیض وجود داره شما چسبیدین به چیزی که رعایتم نمیشه؟بابا ایول داره
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # سپهر ۱۳۹۰-۰۵-۲۳ ۱۹:۲۵
ساسان واسه یه پسر خجالت داره بگه از قلیون بدش میاد!برو دهنتو آب بکشD:
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # ساسان ۱۳۹۰-۰۵-۲۳ ۱۵:۳۴
من با همه ی تصمیمای تبعیضانه مخالفم اما با این یکی موافقم چون قلیون واقعا ضرر داره اما کاش ورود پسرا هم ممنوع میکردن. من اگه دختر بودم خدا رو شکر میکردم چون میدونم این قانون به نفع خانوم هاست
دخترا خودشونو آماده کنن چند روز دیگه ورودتون به کافی شاپ هم ممنوع میکنن!
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # مسعود ۱۳۹۰-۰۵-۲۲ ۱۶:۱۵
manam ba nazanin khanum movafegham. zamani ke ye haghi ro az kasi migiran bi ensafiye.....
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # نازنين ۱۳۹۰-۰۵-۲۲ ۱۶:۱۰
به هر حال هرانساني عقيده اي داره و بايد حق تصميم گيري داشته باشه وقتي حق تصميم گيريو از خانوما بگيرن يعني خانوما آدم نيستند شما بگين اين انصافه؟ تازه من كمتر خانومي ديدم كه موافق قليون باشه.
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # کیا ۱۳۹۰-۰۵-۲۱ ۱۹:۰۱
ای بابا این دولت ما هم دیگه شاهکاره
همه چیزو برای همه ممنوع می کنن ی روز خانوما نیان توی چای خانه ی روز تو ساحل حتی آقایون اجازه ورود به دریا رو ندارن
بعد میگن چرا همه خلاف می کنن و زیر زمینی هستن
همه چیز که از نظر اینا خلافه اگه تو خونت هم انجام بدی همین تکی هم باشی میشی زیر زمینی
خلاصه اینه دیگه
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # amin 2 ۱۳۹۰-۰۵-۲۱ ۱۷:۵۳
این احمقا نمی دونن که با این قانوناشون هیچ مشکلی حل نمی شه! اگه قلیون ضرر داره خوب واسه منم که پسرم ضرر داره! ریه دختر و پسر نداره که!!! اگه بیرون نتونن بکشن خوب میرن تو خونه می کشن از حرصشونم بیشتر میکشن..
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # رهگذر ۱۳۹۰-۰۵-۱۵ ۱۱:۰۷
باسلام سایت بسیار عالی و جذابی داری با افتخا شما رو تو وب خودم لینک کردم http://peranshahr.blogfa.com/
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # رهگذر ۱۳۹۰-۰۵-۱۵ ۱۰:۵۳
اسلام=مرد سالاری
نظرتون چیه؟
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # شبح سیاه ۱۳۹۰-۰۵-۱۴ ۲۳:۵۳
ایا فکر نمی کنید موقه اش هستش که یه کاری کنیم.گر چه دیره اگر الان کاری نکنیم بعدش ممکنه بدتر بشه. خداوند سر نوشت هرقومی را به دست بنوشت
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # سهیلا رزی ۱۳۹۰-۰۵-۱۱ ۱۰:۰۴
حرف شما خیلیم درست آقا امین، اما اگه راجع به اینکه چرا برای آقایون مجازه و برای خانومها غیر مجازه توضیحات بیشتری مبسوط بفرمایید خیلی‌ ممنون میشم، من نه تا حالا قلیون کشیدم نه خواهم کشید ولی‌ دیگه بس این بعضی‌‌ها و ادا اتورهی برای خانومها ضرر داره بده خانومها بکشن اما آقایون خوب بکشن تا خفه شن، خانومها نرن فوتبال ببینن آقایون برن، خانومها صد تا چیز بپوشن برن بیرون تواین این گرما آقایون آستین کوتاه عیب نداره، یه کم منطقی‌ فک کنین ... البته اگه بلد بودین تا حالا میکردین
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # پسر ۱۳۹۰-۰۵-۱۳ ۱۳:۰۱
سهیلا تو و عده ی زیادی تو این پست ((گل)) گفتید
ناراحتم دلم گرفته
من پسرم ولی به خدا دلم گرفته از این ظلمی که بر خانمها تو ایران اعمال میشه و بعضی ها اون رو نه تنها ظلم نمیدونن بلکه عامل پیشرفت و کمال میدونن
متاسفام به خدا یادم که میافته دلم میگیره بدجوری هم میگیره
برای همه ی خانم ها آرزوی سلامتی دل خوشی میکنم و مطمئن باشید خدا هیچ چیزی رو بی اسخ نمیگذاره
دیر یا زود پاسخ همه ی ظلم های وارد شده و همه ی بدب ها رو به همه میده حالا ما گفتیم این رو از من به عنوان یک برادر یادگاری داشته باشید یک برادری که بسیار ارادت دارم به همه ی خانم های محترم و کلا همیشه ارادت بسیار داشتم به جنس مقدس زن.
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # amin ۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۲۲:۱۷
به نظر من محيطش خوب نيست ولذا باسه خود فرد هم از نظر پزشكي بسيار ضرر دارد بعدشم ماندانا خانم اگه يه بچه بخواد سم بخوره ما بايد بزاريم و بگيم خودش خوب و بدش رو بفهمه اگه اين طور هست واقعا متاسفم كه ما اينقدر همه چي رو زود به سياست ربطش ميديم
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # پسر ۱۳۹۰-۰۵-۱۳ ۱۲:۵۵
ببین سم با قلیون فرق داره بچه هم با خانم بالای 18 سال فرق داره
باید ورود بچه به قهوه خانه ممنوع بشه نه زن بدبخت
قلیون خیلی هم چیز بدیه من هم نمیکشم و امیدوارم همه برن دنبال سعادت و علم و پیشرفت ولی اون خانمی که خواست بره قلیون بکشه رو نباید به زور جلو اش رو گرفت شرم آوره ای دولت جمهوری
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # مروارید ۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۶:۴۷
اگر من جای دولت محترم بودم هر [censored] قلیان در قهوه خانه سرو می کرد یک یک میلیون تومان برای هر عدد قلیان جریمه می کردم. وقتی پای قلیان وسط می آید پای خیلی چیزهای دیگر و نیز آدم های خاصی که با مردم دیگر تفاوت دارند به میان می آید.در ضمن حق و حقوق زنان ایران زمین قلیان کشی و ولگردی نیست. حق ما زنان امنیت اجتماعی برای کارهای درست و حسابی است. حق ما حمایت های اجتماعی است نه دود و دم و تریاک و قلیان و ا[censored]تازی .حق ما چیزی است که آن را گرفته اند و به جای آن قلیان به ما تعارف می کنند.اگر این ممنوعیت به امنیت اخلاقی و اجتماعی زنان کمک می کند هیچ اشکالی ندارد.کاش مثل زمان قیام تنباکو همه ی قلیان ها ش[censored]ته می شد. واقعا این خیلی توهین است که گفته شود فعالیت اجتماعی ایرانیان دود و دم است. من یک زن ایرانی دانشجو هستم که به فعالیت های اجتماعی خیلی علاقه دارم اما به دلیل همین ناامنی اخلاقی نمی توانم خیلی جاها بروم. محدودیت واقعی یعنی این.
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # ماندانا ۱۳۹۰-۰۵-۰۷ ۱۳:۵۱
آقاي زورو احترام خودتونو حفظ كنين. فمينيست يعني چي؟ به نظر من اين حق هر انسانيه كه آزادش بذارن تا خودش درست و غلطو تشخيص بده . اگه خود شما رو هم در رابطه با كاري منع كنن، بيشتر تحريك مي شين انجامش بدين.
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # سهیلا رزی ۱۳۹۰-۰۵-۰۷ ۱۰:۵۰
کاش فقط یه هفته اقایونو از یه جایی‌، حالا هر جایی‌ که میخواست باشه ممنوع میکردن تا بعضی‌هایی‌ که اینجا دارن حرف بیربط میزنن میفهمیدن ما داریم چی‌ میکشیم
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # Yeki ۱۳۹۰-۰۵-۰۵ ۱۸:۵۰
تنها دلخوشیمون دود قلیون بود که اونو هم ازمون گرفتین:((
هوفففففففف:-<
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # g ۱۳۹۰-۰۴-۳۱ ۲۱:۱۷
فکر می کردم اینجا فقط واسه زن هاست
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # zahra ۱۳۹۰-۰۴-۳۱ ۱۲:۴۰
حالا قهوه خونه رفتن خیلی فضیلت بزرگیه که از زنها گرفته شده....
برای همتون متاسفام....
بجای اینکه نگران فهم و شعورتون باشید نگران قهوه خونه رفتنتون هستید....
اگه این تبعیضه که یک عمل بیهوده و مزخرف از زندگی خانم ها حذف بشه....
من طرفدار تبعیضم!
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # hamed ۱۳۹۰-۰۶-۰۳ ۱۱:۰۹
لطفا نظر من را در لادیز بخوانید.
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # اشک مهتاب ۱۳۹۰-۰۶-۰۳ ۱۱:۰۵
خیلی جالب ودقیق
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # fereshte ۱۳۹۰-۰۴-۳۱ ۱۹:۱۲
khak to sare bishoret ke hichi nemifahmi.ye ede adame nafahm mesle to karo be injaha mikeshonan.dar zemn aghaye davi v xmen baghiye aghyon dar mored khanevade shoma ham hamin ehsaso daran.
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # farnaz ۱۳۹۰-۰۴-۲۹ ۱۵:۵۶
سلام بر دوستان
جناب آقای فلانی !!!!
من اهل قلیون نیستم قهوه خونه هم نمی رم میشه فلسفه قهوه خونه رو بگین بعد نظر بدین شاید اشتباه فکر میکنیم و نمی دونستیم!!!!!
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # شیدا ۱۳۹۰-۰۴-۲۸ ۱۵:۴۷
اگه قهوه خونه جای درستی برای یک خانوم نیست به [censored]ی ربطی نداره خانوم که میره قهوه خونه حتما فکر همه جاش. کرده که میره پس دلیلی نداره ورود خانوم ها رو به قهوه خونه ممنوع کنن
در ضمن آقا بهزاد شما آقایون باید جلوی نفستون رو بگیرید که تو قهوه خونه یا هر جای دیگه با نگاه های هرزه و کثیف به خانوم ها نگاه نکنید خانوم ها نباید واسه ی نگاهای کثیف شما تو خونه بشینن
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # شیدا ۱۳۹۰-۰۴-۲۸ ۱۵:۴۲
من با نظر حسرت کاملا موافقم آقا بهزاد
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # حسرت ۱۳۹۰-۰۴-۲۸ ۱۱:۳۹
آقای بهزاد
اصلا برای من رفتن یا نرفتن به قهوه خانه مهم نیست ولی از همیچین دولتی بیشتر از این نمی شه انتظار داشت
این که کرم از خود درخته 90 درصد در مورد اقایان هیزو پررو صدق می کنه که همیشه و همجا مایه ننگ هستین، شما آقایایان اینقدر عقده ای و دریده هستین که حتی اگر همه خانمها با چادر و پوشیه ظاهر شوند ، اراده ندارین که جلوی نفس کثیف خودتونو بگیرین واقعا شرم باد بر شما که هیچ وقت سیر مونی ندارین
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # شیدا ۱۳۹۰-۰۴-۲۸ ۰۱:۰۳
من نه تا حالا رفتم قهوه خونه نه میرم چون علاقه ای ندارم که برم این جورجاها اما[censored]ی حق نداره ورود خانوم هارو به قهوه خونه ممنوع کنه سلامتی یک خانوم یا نگاهای بدی که یک مرد توی قهوه خونه بهش میندازه به خودش ربط داره نه به [censored] دیگه ای من با نظر مرضیه کاملا موافقم تو کشوری که دم از حقوق بشر میزنن این کارا نباید انجام بشه چون نتیجه ی مع[censored] میده خانومی که بخواد قلیون بکشه یا بره قهو خونه چه ممنوع باشه چه نباشه میره پس دلیلی برای ممنوع کردن وجود نداره
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # Xmen ۱۳۹۰-۰۴-۲۷ ۰۹:۵۶
Zorro man matlabo khundam che rabti be femenist budan dasht ???n bishtar az hame ke ma zarar mikonim mage inke shoma tarafdare gay club kardane jamee bashin ke khob harki ye ehsasati dare dige
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # davi ۱۳۹۰-۰۴-۲۷ ۰۸:۴۴
برو بابا با اون مقاله فیمینسمیت ما مردا خوشحال میشیم اگه زن ها بیان قهوه خونه آخه هم قلیون حال میده هم خوشگلا حال مضاعف.زنی که بیاد قهوه خونه او سوز......
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # s. ۱۳۹۰-۰۴-۲۶ ۱۱:۵۷
من تا حالا اصلا این که برم قهوه خونه به فکرم نرسیده بود ولی حالا که تو فکرم افتاد ممنوع هم باشه میرم چه ربطی داره به این که زنیم خیلی به نظرشون ضرر داره میتونن از ریشه برش دارن که اونم میشه تاریخ زدایی از 300 سال پیشم تو ایران قهوه خونه بود و من فکر نمیکنم که اون وقت ها ورود زنا ممنوع بود
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # mardsalar ۱۳۹۰-۰۴-۲۶ ۰۹:۴۳
man baraye gorg daram doa mikhunam harcahnand ba man mokhalefe
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
-1 # zorro ۱۳۹۰-۰۴-۲۵ ۱۴:۰۶
فمینیست ها!عوضی ها!
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # حامدگرگ ۱۳۹۰-۰۴-۲۵ ۰۸:۴۶
من بعنوان یک پسر با این تصمیم مخالفم و با نظرات پریساخانوم و نرگس خانوم موافقم
من امروز بطور اتفاقی این مطالبو خوندم
خوشحال میشم باهاتون مکاتبه کنم ولی من زیاد نمیام اینترنت چون ترم بعد ترم آخرمه دارم برای ارشد میخونم
برام دعا کنید
مرسی
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # behzad gh ۱۳۹۰-۰۴-۲۵ ۰۱:۲۴
من آدم تک بعدی نیستم ...
ولی به نظر من این کار درستیه ..
چون نه قهوه خونه جای خوبیه و نه آدمایی که میان اونجا ...
اگه میگین نه بهتره برین یه سری بزنین ...
البته همیشه کرم از خود درخته . دخترا برن قهوه خونه بعدم بیان بگن این پسره بهمون بد نگاه کرد ... هیزن ...مزاحم میشن ...
خوب نرین اونجا
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # saeed ۱۳۹۰-۰۴-۲۴ ۱۵:۲۸
راستی آدرس وب من این است:
www.mirzaeesaeed.com
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # saeed ۱۳۹۰-۰۴-۲۴ ۱۵:۲۶
من آگهی شما را در بلاگفا دیدم و از وب شما خوشم آمد شما را به پیوندهام اضافه می کنم اگر از نظر شما اشکالی دارد امر بفرمایید تا حذف کنم
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # لـادیز ۱۳۹۰-۰۴-۲۵ ۰۹:۱۲
خیلی ممنون سعید جان، هر پیوندی در هر جا ما رو خوشحال می کنه!
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # مرضیه ۱۳۹۰-۰۴-۲۴ ۱۵:۰۰
واقعا که!
اسارت یعنی چی اقای به اصطلاح فیلسوف!؟
یعنی همین دیگه !توی کشوری که دم از حقوق بشر میزنن ذره ذره دارن ازادی مارو می گیرن اونا به اینم راضی نمیشن!
اونا می خوان زن تبدیل کنن به یه کلفت کور و کر که صبح تا شب بشوره وبسابه پاشم از در خونه بیرون نزازه مبادا یکی ببیندش اون وقت مردا خودشون هر ...
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # پریسا ۱۳۹۰-۰۴-۲۲ ۱۲:۴۸
آقای فلانی، خانم ها حسرت رفتن به قهوه خانه ندارندولی موضوع اینه که نباید قوانین جنسیتی اعمال بشه.متوجهین؟ استادیوم و موتور سواری و شنا در سواحل و لباس اسلامی اجباری و ..... ظاهرا برای شما آقایون کافی نیست. امیدوارم اینو درک کنین که حکومتی که به "زن" احترام نمی ذاره به " انسان" ها بطور کلی هم ارزشی نمی ده.
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # نرگس ۱۳۹۰-۰۴-۲۲ ۱۲:۴۵
مساله قلیون کشیدن و گرس نیست مرد سالار عزیز..مساله اینه که زمانی که اجبار برای هر کاری باشه نتیجه ی مع[censored] میده
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # mardsalar ۱۳۹۰-۰۴-۲۲ ۱۲:۳۶
agha ta mogheyi ke ex o grass o crack hast chera bayad ghelyun keshid? taze kelase cokam bishtare, man ba felani movafeghtaram
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
-7 # فلانی ۱۳۹۰-۰۴-۲۲ ۱۲:۲۰
اولا پریسا خانوم قلیان برای همه غیر مجاز است واین رو نیروی انتظامی اعلام کرده.
دوما مگه چایخونه جای خانوماس؟؟!!
واقعا عجیبه اصلا شما فلسفه چایخونه رو نمیدونید
مگه از اون اولشم زنا میرفتن داخل چایخونه
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # narges ۱۳۹۰-۰۴-۲۲ ۱۱:۵۶
از اینکه یک اقدامی با اعمال زور انجام بشه به شدت مخالفم و این کار رو جز تحریک بیشتر برای کشیدن قلیان در دختران نمی بینم. ای کاش که برای رشه کن کردن مشکلات اقداماتی درست و به جا صورت بگیرد.
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # اعظم ۱۳۹۰-۰۴-۲۲ ۱۱:۵۱
من بعنوان یک مادر از این تصمیم خیلی راضی هستم.ای کاش برای پسر ها هم اعمال بشه.
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # پریسا ۱۳۹۰-۰۴-۲۲ ۱۱:۴۴
من هم یکی از مخالفان قلیان هستم و مطمئنم بسیار مضر است. اما اول اینکه این رفتارهای حذفی برای زنان واقعا غیر قابل تحمل است و بعد اینکه اگر واقعا نگران سلامتی هستند باید به مردان هم قلیان ندهند.خیلی متاسفم که تنها مکان تفریحی دختر پسرهای جوان این مملکت سفره خانه و تنها تفریح شان قلیانه و از اون بدتر متاسفم که بدون اینکه جایگزین بهتری ارائه بشه همین هارو هم از جوونا می گیرن.
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # Iman ۱۳۹۰-۰۶-۰۲ ۲۳:۵۸
نقل کردن پریسا:
من هم یکی از مخالفان قلیان هستم و مطمئنم بسیار مضر است. اما اول اینکه این رفتارهای حذفی برای زنان واقعا غیر قابل تحمل است و بعد اینکه اگر واقعا نگران سلامتی هستند باید به مردان هم قلیان ندهند.خیلی متاسفم که تنها مکان تفریحی دختر پسرهای جوان این مملکت سفره خانه و تنها تفریح شان قلیانه و از اون بدتر متاسفم که بدون اینکه جایگزین بهتری ارائه بشه همین هارو هم از جوونا می گیرن.

agha ,khanom berin NON dararin ke kharboze abe ina mishe chi?
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # فلانی ۱۳۹۰-۰۴-۲۲ ۱۲:۲۲
آخه مگه چایخونه جای زناس
حتی فلسفه چایخونه رو هم نمیدونید
بعدشم قلیان برای همه غیر مجازه
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 
 
0 # پسر ۱۳۹۰-۰۵-۱۳ ۱۲:۴۲
ببین فلانی دیگه دوره ی زن و مرد گذشت مال همست
الان یه ابله پیدا میشه به من میگه وااااااااااااای آخر زمون شده این پسره میگه زن و مرد نداره اسلام باز دوباره به خطر افتاد!!

بدبختی داریم به خدا
پاسخ | پاسخ با بازگو کردن | بازگو کردن
 

اضافه کردن نظر


 
آگهی
آگهی